آموزش عکاسی از نوزاد

آموزش عکاسی از نوزاد

این مقاله توسط استودیوعکاسی بن سای (آتلیه تخصصی کودک ٬ نوزاد و بارداری) نوشته شده است و به شما کمک می کند عکس های حرفه ای نوزادی بگیرید. هرچند عکس نوزادی برای رسیدن به بهترین نتیجه شما نیاز به تمرین و علاقه زیاد دارید.

مواد لازم:

یک عدد نوزاد زیبا ترجیحا شش روزه تا بیست روزه جهت مدل عکس نوزادی

دو: یک عدد دوربین عکاسی یا موبایل با کیفیت تا عکاسی نوزاد ما شبیه تر به عکس آتلیه نوزاد حرفه ای باشد

سه: مقادیری پارچه و حریر جهت عکاسی خلاقانه از نوزاد

چهار: حوصله: حوصله یکی از اصول عکاسی نوزاد ی است که لذت عکاسی از کودک را افزایش می دهد

پنج: مقدار زیادی کنجکاوی: جدیدترین ژست های عکاسی نوزاد از ایده هایی بیرون می آید که برای عکس نوزاد پیشتر انجام نشده است. مدل های عکاسی نوزاد متنوعن به نحوی که بهترین عکس های نوزادی آن هایی هستند که هنوز گرفته نشده اند

شش: یک یا چند منبع نوری برای نورپردازی / به یاد داشته باشید یک پنجره ی رو به نور یک منبع نوری جذاب برای عکاسی تخصصی نوزادی است. شما منبعی را در اختیار دارید که حرفه ای ترین افراد هم در اختیار دارند. پس از آن به نحو شایسته ای استفاده کنید

هفت: کمی وسایل و اکسسوری عکاسی برای اینکه در بک گراند و فورگراند بتوانید عناصر با اهمیتی در عکاسی نوزاد ایجاد نمایید.

هشت: لباس مناسب برای عکاسی نوزاد. اگر شما به آتلیه بروید بهترین آتلیه کودک شتهران (یا منطقه شما ) به شما راهنمایی لازم را در زمینه لباس و وسایل خواهد داد.

نه: یک دستیار مطمئن/ از اصول عکاسی نوزاد می توان به این مورد اشاره کرد که شما نیاز به یک همراه  دارید.

فردی که به شما در ایده عکس نوزادی کمک کند و همچنین در رسیدن به جدیدترین ژست ههای عکس نوزادی یاری برساند و به علاوه در آرام کردن نوزاد و خواباندنش کمکتان کند. عکس نوزاد در خواب اتفاق می افتد و توصیه می شود تا چهل روزگی از فلاش برای چشمان باز نوزاد استفاده نشود.

نه: یک تعداد فایل صوتی برای خواباندن نوزاد. صداهایی مثل صدای سشوار / صدای شیر آب / اواهای ممتد مثل صدای باران و رودخانه و دریا و ... به شما کمک میکند تا به یک آتلیه تخصصی کودک شبیه تر عکل کنید

ده: یک هیتر (گرم کننده موضوعی کوچک) که در فصول مختلف دمای بدن نوزاد را مطابق با نیازش حفظ کند.

معمولا اتاق های ما با دمای مناسب بزرگسال تنظیم است. نوزاد چندین ماه در درون بدن مادر (حدود سه چهار درجه گرمتر از دمای طبیعی ما) بوده است. اکنون نسبت به دمای عادی آسیب پذیر است. چون ما معمولا از نوزاد به صورت لخت عکاسی می کنیم این مورد تشدید نیز خواهد شد.

استودیو های تخصصی نوزاد به یک یا دو هیتر موضعی مجهز هستند.

آتلیه نوزاد بن سای ( دو مدل دلونگی و پارس خزر را امتحان کرده است) توصیه ما به شما مارک دلونگی است

نکته مهم این است که حتما از نوع بیخطر بخار برقی خریداری کنید. انواع قدیمی آن اصلا مناسب نیستند و المنتهای برقی آن بسیار خطرناک بودند. نوع جدیدتر بخاری برقی دارای فن است و عملا تماس مستقیم بدن شما با آن آسیبی به شما و عکاسی نوزادی شما نمی زند.

ده: کمی سبد و تخت  و تاج و تل و کروات و ... برای دیزاین بهتر

یازده: مشاهده ی عکس های خوب جهت ایده گرفتن از آن های. به عنوان مثال میتوانید سرچ کنید (بهترین آتلیه نوزاد تهران / یا بهترین آتلیه نارمک / یا بهترین آتلیه کودک شرق تهران)

به سایت های آن ها رفته و از آن ها ایده بگیرید هر چند خلاقیت در عکاسی کودک چیز دیگری است.

 دوازده: اگر در دوران بارداری از مامان کوچولو عکس بارداری گرفته اید شاید بتوانید عکس نوزادی مناسبی متناسب با آن عکس در این دوران نیز بگیرید.

استودیو عکاسی نوزاد و بارداری

 

امید است توجه به این نکات شما را در رساندن به عکس های بهتر یاری نماید.

این مقاله توسط آتلیه کودک بن سای نگاشته شده و در صورتی که مایل به رزرو وقت هستید (کلیلک  کنید)

یا با شماره های ۷۷۹۳۹۸۸۸ یا ۷۷۹۳۹۹۳۸ تماس بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است کلمات زیر عزیزانی را که در گوگل دنبال مطالبی از این دست میگردد را راهنمایی خواهد کرد.

 

عکاسی نوزاد – آتلیه نوزاد – استودیو نوزاد – اتلیه نوزاد – عکاسی تخصصی نوزاد – بهترین آتلیه نوزاد تهران – بهترین آتلیه نوزاد شرق تهران – آتلیه تخصصی نوزاد – نحوه عکاسی از نوزاد – عکاسی خلاقانه از نوزاد – ژست عکس نوزاد – ایده عکس نوزاد – اصول عکاسی از نوزاد – آتلیه نوزاد نارمک – استودیو نوزاد تهرانپارس – عکاسی نوزادی رسالت – سایت آتلیه نوزاد بن سای – جدیدترین ژست عکس نوزاد – مدلینگ نوزاد –آتلیه کودک – آتلیه تخصصی کودک

 

دکمه تماس با ما